fbpx

GØR JERES KUNDER TIL FANS
– Og sælg mere af det, der ikke skal byttes

I har sikkert hørt det før … Trafikken i butikkerne er faldende. Kunderne lægger færre penge end nogensinde. Samtidig vokser e-handlen og trækker omsætning ud af de fysiske butikker.

Huhej, hvor det ikke går.

Vil I vide, hvordan I skruer op for både salget og servicen – uden at skrue op for markedsføringsbudgettet?

Hvad sandheden i virkeligheden er, når kunden forlader jeres butik uden en pose i hånden – eller kommer tilbage, IKKE for at købe mere, men for at bytte, igen og igen?

Ja, hvordan I gør jeres kunder til fans og sælger mere af det, der IKKE skal byttes?

Brug 3 moduler på at lære de enkle og effektive metoder, der øjeblikkeligt vil: 

Øge jeres basket size √

Få flere kunder i butikken √

Minimere fejlkøb √

Øge omsætningen og kundetilfredsheden √

 

Hvorfor?

Jeg har bla. fået en ny kunde der kører
60 KM, hver vej, for at handle hos mig.

Lillian Gaardsvig

Butikschef

Jeg sælger i gennemsnit
20 procent mere, pr. kunde, end før jeg tog kurset.

Charlotte Falslund

Butikschef

Jeg har flere større ekspeditioner, end før. Typisk salg til 6-7000 Kr. eller mere.

Susanne Pedersen

Butikschef

DET HELE ER SAT PÅ FORMEL

Det komplicerede er gjort er nemt og enkelt. Det handler om at kende teknikkerne, virkemidlerne og stylingmetoderne. 

De er sat på formel af stylist og mastercoach Tini Owild, i kurset “Sælg mere af det der, IKKE skal byttes”.

På kurset får I udvidet værktøjskassen med stilkernerne(kundetyper), metoderne til kant og reglerne for krop og snit. Så I lynhurtigt kan finde lige præcis det frem, i jeres sortiment, som forbliver hjemme i kundernes klædeskabe.

Det er plug ‘n play.

Kurset indeholder inspirerende undervisningsvideoer, praktiske øvelser der omsættes til handling med det samme og en enkel træningsplan, så I ved præcist hvad I skal træne og hvordan.

Det eneste I skal koncentrere jer om er, at nyde turen gennem modulerne, den øgede arbejdsglæde og kundebegejstring, der løbende på mærkbar vis, kommer til at præge jeres hverdag i butikken.

Og nej. I behøver ikke at undvære jeres medarbejdere i flere dage – de træner nemlig værtøjerne, samtidig med at de servicerer kunderne i butikken.

 Kurset der: GØR JERES KUNDER TIL FANS
– Og sælger mere af det, der IKKE skal byttes

MODUL 1 

KEND DIN KUNDES STIL
– Og slip for kedelige returneringer

Modulet gør jer i stand til:

5

Lynhurtigt at afkode kundens smag og type

5
At rådgive individuelt ud fra det sortiment, I har, stort eller lille
5

At finde de helt rigtige styles, der bliver hjemme i klædeskabene

5

At sælge mere af det rigtige

MODUL 2 

GIV KUNDEN KANT
– Og sælg mere af det, der ikke skal byttes

Modulet gør jer i stand til:

5
At vide HVAD i jeres butik der giver kunden kant
5

At finde præcis de styles og accessories, der løfter kundens stil

5

Hurtigt og sikkert at vise mange forskellige looks, med butikkens sortiment

5

At sælge mere af det rigtige

MODUL 3

FIND DE RIGTIGE SNIT
– Og undgå tidskrævende fejlkøb

Efter modulet ved I:

5

Hvilke snit der klæder hvilken krop og hvorfor (og hvilke der er NO GO!)

5

Hvordan I klæder kunderne fordelagtigt på, i alle snit

5

Hvordan I sammensætter de helt rigtige styles, der fremhæver kundens fordele

5

Hvordan I sælger mere af det rigtige

SÅDAN FOREGÅR DET

Kursusforløbet består af tre online-moduler, som alle indeholder undervisningsvideoer og praktiske øvelser I kan se igen og igen. Kursisterne gennemgår først teorien i form af live videoer og undervisningsvideoer. Derefter trænes værktøjerne og metoderne hjemme. Efterfølgende, mens kursisterne er i butikken, trænes værktøjerne i de daglige salgs-sessioner med kunder. Teori bliver hurtigt omsat til praksis, til glæde for både kunderne og dagens salgstal.

Bonus: I skal ikke undvære personalet i reel arbejdstid.

Efter endt forløb mestrer I:

N

Det altafgørende værktøj bag enhver vellykket salgs-session: De 6 Stilkerner®

N
De powerfulde metoder til kant – og kan give enhver kunde kant og personlighed, uanset højde, drøjde og budget
N

De enkle og effektive principper til finde de helt rigtige styles til kunden, hver gang

N

At gennemføre salgs-sessioner, hvor I altid har overblikket, samtidig med at kunderne føler sig i sikre og kompetente hænder

KURSISTEN VED OGSÅ HVORDAN DE:

N

Lynhurtigt spotter kundens stil, og hvorfor det er alfa omega

N
Fremhæver og nedtoner forskellige kropsformer på de mest fordelagtige måder, så kunderne får de rigtige styles i posen
N

Bruger accessories til at skabe flere forskellige looks

N

Med butikkens sortiment, kan lave mange forskellige kombinationer

N

Hjælper kunderne til at købe det rigtigt og undgå de mange dyre og tidskrævende fejlkøb

Jeg føler mig mere sikker og får stor ros, fordi jeg ser den enkeltes ønsker og behov.

 

Mathilde Andersen

Butikschef

Det er blevet nemmere at lange varer og disken, fordi jeg hurtigt kan spotte kundernes stil .

 

Isabella Ecklon

Salgsassistent

Metoderne er så simple at du hurtigt og nemt kan bruge dem, uden at skulle finde en bog frem.

 

Astrid Lundorff

Salgsassistent

KLAR TIL AT INVESTERE I KURSET DER:

N

Får kunderne til at købe mere og bytte mindre, fordi de får det rigtige i kurven

N

Giver personalet mere selvtillid og sikkerhed, der gør arbejdet til en leg 

N

Giver brandet og butikken mere ’mund-til-mund’ PR, som får flere kunder i butikken

N

Giver personale-commitment fordi arbejdet pludselig giver mening

N

Kort og godt øger arbejdsglæden, kundebegejstringen OG omsætningen

*Alle priser er ex moms.

Jeg udviklet mig både fagligt og personligt og fået ny energi i mit arbejdsliv.

 

Dina Bergstrøm

Selvstændig

Jeg har aldrig fået så mange positive tilbagemeldinger, på et kursus, som jeg fik efter dette. Fantastisk kursus, andet er der ikke at sige til det.

Tina Daniels

Kædechef

Jeg har udviklet mig fagligt, blomstret op og blevet meget mere sikker.

Janni Skjødt

Salgsassistent

BONUSSER:

N

Slut med at flå alverdens tøj ned af hylder og bøjler, for bagefter at skulle rydde det hele op i prøverummet

N

Slut med for at spilde dyrebar tid på at tage varer retur, folde dem pænt og lægge dem tilbage, hvor de kom fra

N

I bruger tiden optimalt på det, det handler om: At sælge mere at det, der IKKE skal byttes

UNDERVISER & FACILITATOR TINI OWILD

Tini Owild har bl.a. undervist virksomheder som Grundfos, Novo, Ernst & Young, Companys, L’Oreal, Nivea, Radius Kommunikation og været personlig stylist for bl.a. Lis Sørensen, Lone Dybkjær, Emilia van Hauen, Sofia Manning og Sofie Lassen-Kahlke.

I 2008 grundlagde Tini Stylewise Academy, hvor hun – som den eneste i Danmark – blander styling med coaching i en unik uddannelse. Hun har siden 2008 uddannet mange hundrede kursister.

Tini er forfatter til bestseller-bøgerne “Stylecoaching – 6 Trin til Din Personlige Stil” fra forlaget Thaning & Appel og ’Fra Ok til Lækker’ i samarbejde med Schwartzkopf.

Tini Owild tilbyder kun i særlige tilfælde personlig styling og lever i dag af at uddanne, holde foredrag og workshops, samt af online kurser.