GØR JERES KUNDER TIL FANS
– Og sælg mere af det, der ikke skal byttes
I har sikkert hørt det før … Trafikken i butikkerne er faldende. Kunderne lægger færre penge end nogensinde. Samtidig vokser e-handlen og trækker omsætning ud af de fysiske butikker.
Huhej, hvor det ikke går.
Vil I vide, hvordan I skruer op for både salget og servicen – uden at skrue op for markedsføringsbudgettet?
Hvad sandheden i virkeligheden er, når kunden forlader jeres butik uden en pose i hånden – eller kommer tilbage, IKKE for at købe mere, men for at bytte, igen og igen?
Ja, hvordan I gør jeres kunder til fans og sælger mere af det, der IKKE skal byttes?
Brug 3 moduler på at lære de enkle og effektive metoder, der øjeblikkeligt vil:
Øge jeres basket size √
Få flere kunder i butikken √
Minimere fejlkøb √
Øge omsætningen og kundetilfredsheden √
Hvorfor?
Jeg har bla. fået en ny kunde der kører
60 KM, hver vej, for at handle hos mig.
Jeg sælger i gennemsnit
20 procent mere, pr. kunde, end før jeg tog kurset.
Jeg har flere større ekspeditioner, end før. Typisk salg til 6-7000 Kr. eller mere.
DET HELE ER SAT PÅ FORMEL
Det komplicerede er gjort er nemt og enkelt. Det handler om at kende teknikkerne, virkemidlerne og stylingmetoderne.
De er sat på formel af stylist og mastercoach Tini Owild, i kurset “Sælg mere af det der, IKKE skal byttes”.
På kurset får I udvidet værktøjskassen med stilkernerne(kundetyper), metoderne til kant og reglerne for krop og snit. Så I lynhurtigt kan finde lige præcis det frem, i jeres sortiment, som forbliver hjemme i kundernes klædeskabe.
Det er plug ‘n play.
Kurset indeholder inspirerende undervisningsvideoer, praktiske øvelser der omsættes til handling med det samme og en enkel træningsplan, så I ved præcist hvad I skal træne og hvordan.
Det eneste I skal koncentrere jer om er, at nyde turen gennem modulerne, den øgede arbejdsglæde og kundebegejstring, der løbende på mærkbar vis, kommer til at præge jeres hverdag i butikken.
Kurset der: GØR JERES KUNDER TIL FANS
– Og sælger mere af det, der IKKE skal byttes
MODUL 1
KEND DIN KUNDES STIL
– Og slip for kedelige returneringer
Modulet gør jer i stand til:
Lynhurtigt at afkode kundens smag og type
At finde de helt rigtige styles, der bliver hjemme i klædeskabene
At sælge mere af det rigtige
MODUL 2
GIV KUNDEN KANT
– Og sælg mere af det, der ikke skal byttes
Modulet gør jer i stand til:
At finde præcis de styles og accessories, der løfter kundens stil
Hurtigt og sikkert at vise mange forskellige looks, med butikkens sortiment
At sælge mere af det rigtige
MODUL 3
FIND DE RIGTIGE SNIT
– Og undgå tidskrævende fejlkøb
Efter modulet ved I:
Hvilke snit der klæder hvilken krop og hvorfor (og hvilke der er NO GO!)
Hvordan I klæder kunderne fordelagtigt på, i alle snit
Hvordan I sammensætter de helt rigtige styles, der fremhæver kundens fordele
Hvordan I sælger mere af det rigtige
SÅDAN FOREGÅR DET
Kursusforløbet består af tre online-moduler, som alle indeholder undervisningsvideoer og praktiske øvelser I kan se igen og igen. Kursisterne gennemgår først teorien i form af live videoer og undervisningsvideoer. Derefter trænes værktøjerne og metoderne hjemme. Efterfølgende, mens kursisterne er i butikken, trænes værktøjerne i de daglige salgs-sessioner med kunder. Teori bliver hurtigt omsat til praksis, til glæde for både kunderne og dagens salgstal.
Bonus: I skal ikke undvære personalet i reel arbejdstid.
Efter endt forløb mestrer I:
Det altafgørende værktøj bag enhver vellykket salgs-session: De 6 Stilkerner®
De enkle og effektive principper til finde de helt rigtige styles til kunden, hver gang
At gennemføre salgs-sessioner, hvor I altid har overblikket, samtidig med at kunderne føler sig i sikre og kompetente hænder
KURSISTEN VED OGSÅ HVORDAN DE:
Lynhurtigt spotter kundens stil, og hvorfor det er alfa omega
Bruger accessories til at skabe flere forskellige looks
Med butikkens sortiment, kan lave mange forskellige kombinationer
Hjælper kunderne til at købe det rigtigt og undgå de mange dyre og tidskrævende fejlkøb
Jeg føler mig mere sikker og får stor ros, fordi jeg ser den enkeltes ønsker og behov.
Det er blevet nemmere at lange varer og disken, fordi jeg hurtigt kan spotte kundernes stil .
Metoderne er så simple at du hurtigt og nemt kan bruge dem, uden at skulle finde en bog frem.
KLAR TIL AT INVESTERE I KURSET DER:
Får kunderne til at købe mere og bytte mindre, fordi de får det rigtige i kurven
Giver personalet mere selvtillid og sikkerhed, der gør arbejdet til en leg
Giver brandet og butikken mere ’mund-til-mund’ PR, som får flere kunder i butikken
Giver personale-commitment fordi arbejdet pludselig giver mening
Kort og godt øger arbejdsglæden, kundebegejstringen OG omsætningen
SILVER
1-5 KURSISTER- 3 lærerige online moduler
- 36 inspirerende lessioner
- Inspirerende liveundervisning
- Livevideoer med kunder og cases
- Alt materialet er online og tilgængeligt 24/7/365
- Grundig instruktion til øvelser og træning til hvert modul, så kursisten ikke er i tvivl om hvordan de skal gribe øvelserne an
- Specieldesignet træningsskemaer og skabeloner, nemme at bruge
- En enkel træningsplan så kursisten ved præcist hvad og hvordan de skal træne
- Videnstest til hvert af de 3 modulers indhold, der giver sikkerhed i sin kunnen
GOLD
6-19 KURSISTER- 3 lærerige online moduler
- 36 inspirerende lessioner
- Inspirerende liveundervisning
- Livevideoer med kunder og cases
- Alt materialet er online og tilgængeligt 24/7/365
- Grundig instruktion til øvelser og træning til hvert modul, så kursisten ikke er i tvivl om hvordan de skal gribe øvelserne an
- Specieldesignet træningsskemaer og skabeloner, nemme at bruge
- En enkel træningsplan så kursisten ved præcist hvad og hvordan de skal træne
- Videnstest til hvert af de 3 modulers indhold, der giver sikkerhed i sin kunnen
PLATIN
FRA 20 KURSISTER- 3 lærerige online moduler
- 36 inspirerende lessioner
- Inspirerende liveundervisning
- Livevideoer med kunder og cases
- Alt materialet er online og tilgængeligt 24/7/365
- Grundig instruktion til øvelser og træning til hvert modul, så kursisten ikke er i tvivl om hvordan de skal gribe øvelserne an
- Specieldesignet træningsskemaer og skabeloner, nemme at bruge
- En enkel træningsplan så kursisten ved præcist hvad og hvordan de skal træne
- Videnstest til hvert af de 3 modulers indhold, der giver sikkerhed i sin kunnen
- Mulighed for en fysisk workshop, sammen med andre kursister og Tini Owild. Normalpris 15.900 kr.
- Mulighed for personlig sparring med Tini Owild under forløbet. Normalpris pr. time 1.500 kr.
*Alle priser er ex moms.
Jeg udviklet mig både fagligt og personligt og fået ny energi i mit arbejdsliv.
Jeg har aldrig fået så mange positive tilbagemeldinger, på et kursus, som jeg fik efter dette. Fantastisk kursus, andet er der ikke at sige til det.
Jeg har udviklet mig fagligt, blomstret op og blevet meget mere sikker.
BONUSSER:
Slut med at flå alverdens tøj ned af hylder og bøjler, for bagefter at skulle rydde det hele op i prøverummet
Slut med for at spilde dyrebar tid på at tage varer retur, folde dem pænt og lægge dem tilbage, hvor de kom fra
I bruger tiden optimalt på det, det handler om: At sælge mere at det, der IKKE skal byttes
UNDERVISER & FACILITATOR TINI OWILD
Tini Owild har bl.a. undervist virksomheder som Grundfos, Novo, Ernst & Young, Companys, L’Oreal, Nivea, Radius Kommunikation og været personlig stylist for bl.a. Lis Sørensen, Lone Dybkjær, Emilia van Hauen, Sofia Manning og Sofie Lassen-Kahlke.
I 2008 grundlagde Tini Stylewise Academy, hvor hun – som den eneste i Danmark – blander styling med coaching i en unik uddannelse. Hun har siden 2008 uddannet mange hundrede kursister.
Tini er forfatter til bestseller-bøgerne “Stylecoaching – 6 Trin til Din Personlige Stil” fra forlaget Thaning & Appel og ’Fra Ok til Lækker’ i samarbejde med Schwartzkopf.
Tini Owild tilbyder kun i særlige tilfælde personlig styling og lever i dag af at uddanne, holde foredrag og workshops, samt af online kurser.