STYLECOACHING – DET HANDLER OM FØLELSER

Hvad gør du når kunden siger ’Jeg skal til fest på lørdag og vil gerne føle mig lækker, sexet, feminin, hot …’ eller ’Jeg skal til jobsamtale og vil gerne virke kompetent, seriøs og tillidsvækkende? Tager du per automatik den lårkorte sorte og jakkesættet frem, men forstår så ikke hvorfor det ikke altid havner i shoppingposen 

Der skal forskellige ting til for at forskellige mennesker får den samme følelse.

På denne workshop bliver du trænet i at style din kunde (eller dig selv) med stylecoaching. Du bliver specialist i følelser og derfor en bedre og mere præcis rådgiver. Og sælger mere. Af det der ikke skal byttes. Hver eneste dag bliver der prøvet tonsvis af tøj i danske butikkers prøverum. Og meget af det bliver liggende i bunker på gulvet. Fordi, kunderne ’bare ikke lige synes det mig’, ’Ikke lige synes, det var det rigtige’, ’Ikke lige følte sig godt tilpas’ … fortsæt selv listen. Men – vidste du, at din kunde sjældent selv ved præcist, hvad det er der giver hende den der helt rigtige følelse af at være; lækker, præsentabel, cool, feminin, tjekket und so wieder? Langt de fleste kunder shopper nemlig ikke efter nye sko, nyt tøj eller nyt tilbehør. De shopper (ubevidst) efter en bestemt følelse – og når de rammer den, kører de kreditkortet igennem og kommer ikke igen for at bytte, men for at købe mere – af dig.

På workshoppen her bliver du trænet i at finde det der giver din kunde den helt rigtige følelse med stylecoachende teknikker. Og nej: Stylecoaching handler ikke om, at du skal bruge lang tid på ekspeditionerne, tværtimod: Jo mere præcist, du kan spørge ind, jo hurtigere kan du ramme lige det, din kunde har behov for. Det bliver sjovere at rådgive, du slipper for at hive ned fra hylder og bøjler i ét væk – og du får glade kunder, der rent faktisk handler hos dig.

På workshoppen bliver du trænet i:
  • At stille stylecoachende spørgsmål, der hjælper både dig og din kunde til at finde den rigtige løsning.
  • At høre det, der ikke bliver sagt højt, så du kan overraske din kunde positivt.
  • At kende metoderne der skal til for at frembringe de HELT rigtige følelser
Og du lærer:
  • Hvorfor der skal noget forskelligt til hos forskellige mennesker for at opnå samme følelse (Fx hvorfor du og jeg føler os feminine på to vidt forskellige måder).
  • Hvor lidt der skal til for at ændre en følelse hos kunden (og ikke nødvendigvis noget helt andet tøj, end det du har fundet til hende).
  • Hvad det vil sige at rådgive din kunde indefra og ud.
Efter denne intensive dag er du:
  • Et knivskarpt billede af hvad stylecoaching er – og hvorfor det er helt afgørende for både dig og din kunde.
  • Et grundigt indblik i hvordan du kan rådgive endda meget individuelt ud fra det sortiment, du har i din butik, stort eller lille.
  • Værktøjerne til at analysere og ’gå bagved’ det, kunden siger, så du kan afdække hendes sande behov.
Hvem er workshoppen for?

Denne workshop henvender sig ikke kun til dig, der sælger tøj eller på anden måde er i tøjbranchen. Også optikere, frisører, stylister og andre fagpersoner, der arbejder med det menneskelige udtryk vil profitere af dagen. Det væsentlige er ikke, om du sælger tøj, sko, accessories eller briller. Det afgørende er, at du har en ægte interesse i at rådgive, ikke bare ekspedere og sælge.

Hvem er workshoppen for?

Denne workshop henvender sig ikke kun til dig, der sælger tøj eller på anden måde er i tøjbranchen. Også optikere, frisører, stylister og andre fagpersoner, der arbejder med det menneskelige udtryk vil profitere af dagen. Det væsentlige er ikke, om du sælger tøj, sko, accessories eller briller. Det afgørende er, at du har en ægte interesse i at rådgive, ikke bare ekspedere og sælge.

Ses vi?

Det bliver sjovt. Jeg lover at du vil blive udfordret på dine egne fastgroede overbevisninger om mennesker og følelser. Get ready to be surprised ….

Hvornår er det og hvorhenne?

Hold øje med nye datoer.
Undervisningen foregår i København, kun 2 minutters gang fra hovedbanegården.

Tilmelding og pris:

Din investering i workshoppen er kr. 1.997 + moms og er inklusive alle materialer, frokostsandwich, vand, te, kaffe og eftermiddagssnack.

Hos os – eller ude hos jer?

Har I mere lyst til at holde en intern workshop kun for jeres medarbejdere, så pakker vi gerne tourbussen og kommer ud til jer. Ring endelig hvis du har spørgsmål eller specielle ønsker, så vil vi gøre alt for at opfylde dem.

Tag stilkernetesten

Find din stil og skru op for din lækkerhed.

Du er nu ved at tage stilkernetesten

Tag stilkernetesten

Find ud af hvilken stil der lige er dig. Du vil sikkert blive overrasket.
Er du klar?

Du er nu ved at tage stilkernetesten

Tag stilkernetesten

Find din stil og skru op for din lækkerhed.

Du er nu ved at tage stilkernetesten